Apple, destek danışmanları için yapay zeka botu 'Ask'ı kullanıma sundu

Apple, iOS 18'de yapay zeka odaklı yeni özellikler sunmaya hazırlanırken, AppleCare çalışanları için "Ask" adlı yapay zeka destek botunu kullanıma sunduğunu duyurdu.

12punto

Apple, iOS 18 ile birlikte iPhone cihazlarında yapay zeka özelliğini desteklemeyi planlarken, AppleCare çalışanlarına "Ask" adını taşıyan otomatik yanıt veren yapay zeka botunu kullanıma sundu.

Yeni yapay zeka aracı, müşterilerden gelen teknik sorunlara otomatik yanıt oluşturabiliyor ve AppleCare çalışanları daha sonra bu bilgileri çevrimiçi sohbetlerde veya telefonda müşterilere aktarabiliyorlar.

MacRumors'un haberine göre, Apple, bu yapay zeka aracının geri bildirim topladıktan sonra gelecekte daha fazla danışmanın kullanımına sunmayı planladığını belirtti.

Teknoloji devinin bu yıl jeneratif yapay zekayı önemli bir şekilde benimsemesi bekleniyor. iOS 18'in Siri, Spotlight, Mesajlar, Sağlık, Numbers, Pages, Keynote ve diğer pek çok yeni yapay zeka özelliklerini içermesi bekleniyor.

Apple CEO'su Tim Cook, şirketin üretken yapay zeka üzerinde çalıştığını ve ayrıntıları bu yılın ilerleyen zamanlarında paylaşacaklarını ifade etti.