Dijital bayram hediyelerine olan ilgi hızla artıyor

Kurban Bayramı öncesinde dijital hediye çözümlerine olan talep, şirketlere maliyet avantajı ve çalışanlara esneklik sunarak yüzde 68 oranında artış gösterdi.

12punto

Bayram dönemlerinde dijital çözümler, hem şirketler hem de çalışanlar için giderek daha cazip hale geliyor. Fintek şirketi Momento'nun Satış ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emrah Gövenç, 'Dijital Erzak' adı verilen hediye çeki sistemine olan talebin, Kurban Bayramı öncesinde önemli ölçüde arttığını belirtti. Gövenç, "Geçen yıla göre talepte yüzde 68'lik bir artış gözlemledik. Dijital Erzak'ın sunduğu avantajlar, daha geniş kitleler tarafından benimsendikçe bu ilginin artarak devam edeceğini düşünüyoruz" dedi.

Dijital Erzak uygulaması, şirketlerin bayram desteklerini dijital platformlar üzerinden gerçekleştirmesine olanak tanıyor. Bu sayede, operasyonel yük azalırken, ayni yardım kapsamında değerlendirilen bu yardımlar, yüzde 45'e varan maliyet avantajı sağlıyor. Gövenç, bu sistemin çalışanların ihtiyaçlarına göre seçim yapmalarını kolaylaştırarak, esnek ve kullanıcı dostu bir alternatif sunduğunu ifade etti. Momento portalı üzerinden tanımlanan dijital kodlarla, çalışanlar gıdadan giyime, kişisel bakım ürünlerinden elektroniğe kadar geniş bir yelpazede alışveriş yapabiliyor.

Momento, marka iş birliklerini genişleterek, alışveriş özgürlüğünü daha fazla noktaya taşımayı hedefliyor. Bu sayede, dijital bayram hediyelerinin popülaritesinin önümüzdeki yıllarda da artarak devam etmesi bekleniyor.