TCL, Türkiye'ye resmen giriş yaptı

Dünyanın en büyük ikinci televizyon üreticisi TCL, Türkiye pazarına resmen giriş yaptı. TCL, 2028 yılı itibarıyla Türkiye'deki bir numaralı televizyon markası olmayı hedefliyor.

12punto

Çinli teknoloji firması TCL, Türkiye pazarına resmi olarak giriş yaptı. Firma özellikle televizyonlarıyla Türk tüketicileri etkilemeye odaklanıyor. TCL Electronics Türkiye Genel Müdürü Timo Xu'nun yaptığı açıklamaya göre, TCL, 2028 yılı itibarıyla Türkiye'de bir numaralı televizyon markası olmayı hedefliyor.

Xu, Bilkom iş birliğinde bugüne kadar sağlamlaştırdıkları varlıklarını sürdürmek istediklerini ve Türkiye'de önemli başarılar elde etmeye devam edeceklerine inandıklarını belirtti.

Bilkom Genel Müdürü Fikret Ballıkaya ise yaptığı açıklamalarda, dört yıl önce başlayan iş birliklerinin temel vaatlerini gerçekleştirdiklerini ve TCL'nin Türkiye'de üretim merkezi olma konusunda önemli adımlar attıklarını ifade etti.

Ballıkaya, Türkiye'de üretilen TCL ürünlerinin yerlilik oranını artırmayı, dünya standartlarındaki donanım özellikleriyle üretimi yapmayı ve Türk tüketicisinin dünya ile aynı teknolojiyi deneyimlemesini sağlamayı taahhüt ettiklerini belirtti.

TCL Electronics Orta Doğu ve Afrika Genel Müdürü Sunny Yang ise Türkiye'ye resmi girişi memnuniyetle karşıladıklarını ifade ederek, küresel başarılarının Türkiye hedefleri için önemli bir gösterge olduğunu belirtti.

Yang, inovasyon odaklı bakış açılarıyla büyük ekran pazarında küresel liderlik elde ettiklerini ve Türkiye pazarına yenilikçilik ve mükemmeliyetçi teknoloji vizyonlarıyla adım attıklarını vurguladı.