YouTube'dan yeni reklam hamlesi: Televizyon kullanıcılarını etkileyecek
Youtube, televizyon kullanıcıları için yeni bir reklam formatını test ediyor. Bu değişiklik, izleme deneyimini etkileyebilir.
12punto
Youtube, kullanıcı deneyimini geliştirmek ve reklam stratejilerini güçlendirmek amacıyla yenilikler yapmaya devam ediyor. Son olarak, özellikle akıllı televizyon ve Chromecast kullanıcılarını ilgilendiren yeni bir reklam formatı üzerinde çalıştığı bildirildi.
30 SANİYE BOYUNCA DEVAM EDECEK
Youtube'un Google Ads aracılığıyla içerik üreticilere sunduğu bu yeni seçenek, videolara 16 ila 30 saniye arasında değişen ve atlanamayan reklamlar eklemeyi hedefliyor. Bu format, reklam verenlere daha uzun ve etkili içerikler sunma imkanı tanırken, ücretsiz kullanıcılar için izleme deneyimini kesintiye uğratabilir.
Bu yeni reklam modeli, marka bilinirliğini artırmak isteyen firmalar için cazip bir seçenek olarak görülüyor. Ancak, Youtube Premium aboneleri bu değişiklikten etkilenmeyecek. Şu anda test aşamasında olan bu yenilik, kullanıcılar arasında bazı rahatsızlıklara yol açabilir.