Mobil uygulaması çöken Garanti BBVA'dan yeni açıklama! Siber saldırı iddialarına yanıt
Garanti BBVA, dijital kanallarındaki erişim sorununu giderdiğini ve hafta sonu şubelerin çalışma saatlerini uzattığını duyurdu.
12punto
Garanti BBVA, mobil uygulama ve çağrı merkezinde yaşanan erişim problemlerinin çözüldüğünü açıkladı. Banka, tüm hizmetlerin yeniden erişime açıldığını ve 3 Mayıs Cumartesi günü şubelerin 17.00'ye kadar açık olacağını belirtti.
2 Mayıs Cuma günü, Garanti BBVA'nın mobil uygulamasında uzun süreli bir erişim sorunu yaşandı. Kullanıcılar, işlemlerini gerçekleştiremeyince sosyal medyada siber saldırı iddiaları ortaya atıldı. Ancak banka, yaptığı açıklamada, kesintinin teknik bir arızadan kaynaklandığını ve siber saldırı ihtimalinin bulunmadığını ifade etti.
Garanti BBVA'nın açıklaması şu şekilde:
"Değerli Müşterilerimiz,
Dijital kanallarımız ve Çağrı Merkezimize erişimin normale döndüğünü ve kanallarımızı tekrar hizmetinize açtığımızı bildirmek isteriz. İşlemlerinizi tüm kanallarımız üzerinden gerçekleştirmeye devam edebilirsiniz. Ayrıca, 3 Mayıs Cumartesi günü tüm şubelerimizin 17:00'a kadar açık olacağını bilgilerinize sunarız. Bu süreçten dolayı üzgün olduğumuzu içtenlikle tekrar ifade eder, anlayışınız ve sabrınız için teşekkür ederiz."