Tarım Kredi Kooperatif Marketleri'nin ismi değişti
Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, "KOOP Market" adı altında yeni marka kimliği ve iletişim stratejisiyle hizmet vermeye başladı.
12punto
Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri bünyesinde faaliyet gösteren marketler, isim değişikliği ve yeni marka kimliğiyle dikkat çekiyor. "KOOP Market" adıyla tanıtılan yeni marka, basın toplantısında kamuoyuna duyuruldu. Toplantıya, Tarım Kredi Holding Yönetim ve İcra Kurulu Üyesi Yılmaz Bademli ve Tarım Kredi KOOP Market Genel Müdürü Şevket Varol Halepli'nin yanı sıra birçok yönetici ve davetli katıldı.
Genel Müdür Şevket Varol Halepli, yaptığı açıklamada, "Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri çatısı altında hizmet veren marketlerimiz, bugünden itibaren KOOP Market adıyla faaliyetlerine devam edecek," dedi. Halepli, yaklaşık altı ay önce başlatılan bu değişim sürecinde, yeni açılan veya yenilenen mağazalarda eski logoların değiştirildiğini belirtti.
Halepli, KOOP Market'in üreticiden tüketiciye aracısız ürün ulaştıran bir yapı olduğunu vurguladı. "Biz bir market değiliz, Tarım Kredi Kooperatifleri ekosisteminin son halkasıyız," diyen Halepli, 2 bin 356 KOOP Market ile hizmet verdiklerini ve toplamda 4 bin 500 satış noktasına ulaştıklarını ifade etti. 2026 yılında da büyümeye devam etmeyi hedeflediklerini belirten Halepli, yeni reklam filmlerinin yakında yayınlanacağını duyurdu.
YENİ KONSEPT VE HEDEFLER
Tarım Kredi Holding Yönetim ve İcra Kurulu Üyesi Yılmaz Bademli ise "Uçtan Uca Modeli"nin önemine dikkat çekti. Bademli, "Tarladaki tohumdan tüketicinin çatalına kadar uzanan bir modelimiz var," diyerek, çiftçilere sağlanan desteklerden bahsetti. 2025 yılını bir yatırım yılı olarak gördüklerini belirten Bademli, tüketici beklentilerine cevap verebilmek için şeffaflık ve yenilik gerektiğini vurguladı.
Bademli, 2026'da yeni konseptle 150 ilave mağaza açmayı planladıklarını ve bu yılı 4 bin 500 mağaza ile kapatacaklarını söyledi. Ayrıca, İstanbul ve Anadolu'da büyüme hedeflerinin olduğunu ekledi.
SIFIR ATIK PROJESİ
Bademli, Sıfır Atık Kampanyası kapsamında dolum istasyonları kurduklarını belirterek, "Vatandaşlar plastik veya cam kaplarını getirip, süt veya yağ gibi ürünleri doldurabiliyorlar," dedi. Şu anda dört mağazada bulunan bu uygulamanın, gelecek yıl on mağazaya yayılacağını açıkladı. Tüketicilerin bu projeye olan ilgisinin yüksek olduğunu ve çevreye duyarlı bir alışveriş deneyimi sunduklarını ifade etti.
Tarım Kredi'nin hızlı büyümesiyle birlikte, tüketici beklentilerinin değiştiğini belirten Bademli, "Yeni isim ve konseptimizle, en kaliteli ürünü en uygun fiyata sunmaya devam edeceğiz," dedi.