Denizbank müşterileri isyan etti, bankadan açıklama geldi

Denizbank müşterileri, bankanın telefon uygulaması, internet sitesi ve para çekme ünitelerinde sorun yaşadı. Bankadan yapılan açıklamada, “Kullandığımız global yazılım sisteminin dünya genelinde yaşadığı teknik aksaklık” denildi.

12punto

Denizbank müşterileri, bankanın telefon uygulaması, internet sitesi ve para çekme ünitelerinde sorun yaşadığını belirterek sosyal medya üzerinden tepki gösterdi. 

Denizbank’ın yakın zamanda teknik olarak sorun yaşattığını belirten müşterileri, bankadan açıklama istedi. 

Denizbank’tan beklenen açıklama geldi.

Açıklamada şöyle denildi:

“Değerli Müşterilerimiz, Kullandığımız global yazılım sisteminin dünya genelinde yaşadığı teknik aksaklık nedeniyle ülkemizde de birçok kurumu etkileyen kesintiler yaşanmaktadır. Bankamız, söz konusu aksaklığın giderilmesi ve tüm kanallarımızın en kısa sürede hizmete açılması için çalışmaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.”

İşte o açıklama: 


İşte Denizbank müşterilerinin tepkileri: