İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) memur ve personel alımı ne zaman başlıyor? 1532 personel alımı başvuru şartları neler?

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), farklı pozisyonlarda personel alımı yapacağını duyurdu. İtfaiye eri, zabıta memuru, mühendis, tekniker ve memur kadrolarına başvurular, 10-16 Şubat 2025 tarihleri arasında alınacak. İşte İBB personel alımı başvuru şartları ve detayları...

12punto

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), çeşitli pozisyonlarda personel alımı yapacağını açıkladı. Alımlar, itfaiye eri, zabıta memuru, mühendis, tekniker ve farklı unvanlarda memur pozisyonlarını kapsıyor. Başvurular için detaylar şöyle:

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Başvuru yapacak adayların:

Türk vatandaşı olmaları,

Kamu haklarından mahrum olmamaları,

KPSS'den asgari puan almış olmaları gerekmektedir. Ayrıca, zabıta ve itfaiye eri pozisyonları için belirli boy, kilo ölçütleri ve yaş sınırı da bulunmaktadır.

BAŞVURU SÜRECİ VE TARİHLERİ

Başvurular, 10-16 Şubat 2025 tarihleri arasında e-Devlet üzerinden elektronik ortamda yapılacak. Şahsen veya posta yoluyla başvuru ise yalnızca memur kadroları için geçerli olacak.

Adaylar, yazılı ve uygulamalı sınavlara katılacaklardır. Yazılı sınavda genel hukuk ve Anayasa bilgisi gibi temel konulara yer verilecek, uygulamalı sınavlarda ise mesleki yetkinlikler değerlendirilecektir.

NEREDEN BAŞVURU YAPILIR?

Başvuruya dair detaylı bilgilere ve şartlara, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin resmi internet sitesinden (www.ibb.gov.tr) ve e-Devlet üzerinden erişebilirsiniz.