THY EuroLeague'de sosyal medya rekoru
Abu Dabi'de düzenlenen THY EuroLeague Dörtlü Finali, sosyal medya etkileşimlerinde rekor kırdı.
12punto
THY EuroLeague 2025 Dörtlü Finali, sosyal medya ve dijital platformlarda büyük bir başarı elde etti. Organizasyon yetkilileri, Abu Dabi'de ilk kez düzenlenen finalin, EuroLeague tarihinde dijital ve sosyal medya platformlarında benzeri görülmemiş bir etkileşim sağladığını açıkladı.
Açıklamada, sosyal medya etkileşimlerinin önceki sezona göre yüzde 81 artarak 40,56 milyon gibi tarihi bir seviyeye ulaştığı belirtildi. Dörtlü Final boyunca toplamda 208,6 milyon gösterim ve 9,71 milyon etkileşim kaydedildi.
THY EuroLeague'in sosyal medya hesaplarındaki video görüntülemeleri yüzde 21 artışla 100,6 milyona ulaştı. En çok izlenen paylaşım ise 11,3 milyon görüntüleme aldı. Ligin resmi web sitesi euroleague.net, yüzde 50 büyüme göstererek 3,4 milyon sayfa görüntülenmeye ulaştı.
Fenerbahçe Beko'nun Panathinaikos AKTOR'u ve finalde Monaco'yu yenerek şampiyon olduğu Dörtlü Final'de, takımın kupayı kaldırdığı anın görüntüleri 4,5 milyon izlenme ile organizasyonun sosyal medya hesaplarında en çok izlenen video oldu.