THY'nin yeni markasının bilet satışları başladı: AJet 44 ülkeye uçacak
2008 yılında Türk Hava Yolları'nın (THY) alt markası olarak kurulan AnadoluJet, bugün itibarıyla "AJet" adı altında bilet satışlarını resmi internet sitesi üzerinden başlattı.
2008 yılında Türk Hava Yolları'nın (THY) alt markası olarak kurulan AnadoluJet, bugün itibarıyla "AJet" adı altında bilet satışlarını resmi internet sitesi üzerinden başlattı.
THY Basın Müşavirliğinden yapılan açıklamaya göre, "Uçmayan kalmasın" hedefiyle THY'nin bir markası olarak kurulan AnadoluJet, 16 yılda 150 milyonun üzerinde yolcuyu sevdiklerine kavuşturdu.
AnadoluJet, bugün itibarıyla "AJet" adı altında bilet satışlarını resmi internet sitesi "ajet.com" üzerinden başlattı.
Gökyüzüyle 31 Mart'tan itibaren buluşarak hava yolu deneyimini daha modern, konforlu ve erişilebilir hale getirmeyi hedefleyen AJet, bu yılın yaz döneminde filosunda bulunan 95 uçak ile iç hatlarda 41, dış hatlarda 52 nokta olmak üzere toplam 93 noktaya sefer icra edecek.
Küresel ölçekte büyüme hedefi olarak 10 yıl içerisinde 200 uçaklık filo ile toplam 44 ülkeye uçmayı planlayan AJet, küresel standartlarda düşük maliyetli hava yolu olacak ve pazardaki rekabetçi konumunu daha da güçlendirecek.
Haber Kaynağı : 12punto
Çok Okunanlar
Türkiye'nin yeni il adayları belli oldu
Epstein skandalının yaşandığı adadan ilk fotoğraflar!
Memur ve emeklinin alacağı zam büyük ölçüde netleşti
Peşmerge taburu ile gelmediğine şükredin!
Öğrencilerin alay ettiği öğretmen kürsüden düşüp kolunu kırmış
Filmi geriye sarınca
Erdoğan talimatı verdi! O suçlar kapsam dışı
Terör örgütü PKK'nın Öcalan ısrarı sürüyor
Telefon krizi: Çip sıkıntısı yaşanıyor
MHP'li kaynaklardan İBB iddianamesiyle ilgili bomba itiraf!