Bein Sports’a 'süresiz üyelik' faturası tepkisi! Gece yarısı kredi kartından çekim yaptılar
Gazeteci Miray Özbilek, Digitürk / Bein Sports mağduru oldu. Aboneliği bitmesine rağmen süresiz üyelik adı altında yeni bir fatura ile karşılaşan ve babasına ait kredi kartından gece yarısı habersizce ödeme alınan Özbilek, tepkisini ve uyarılarını sosyal medya hesabından paylaştı. Özbilek hukuki yollara başvurmayı değerlendirdiklerini belirtti.

Digitürk / Bein Sports müşterileri, son günlerde yaşadıkları beklenmedik faturalar ve müşteri hizmetlerindeki erişim sıkıntıları nedeniyle tepkilerini dile getiriyor.
Gazeteci Miray Özbilek’in başına gelenler, bu alandaki sorunların öne çıkan bir örneği oldu.
Özbilek’in ailesi geçtiğimiz yıl, her ay 279 TL ödeyerek 12 aylık Spor Paketi aboneliği başlattı. Aboneliğin bitiş tarihi Temmuz 2025 olmasına rağmen, aile hesabında 8.148 TL’lik ve son ödeme tarihi 15 Ağustos 2025 olan yeni bir fatura ile karşılaştı.
Faturanın bilgileri dışında ve “süresiz üyelik” açıklamasıyla oluşturulduğu ifade edildi.
HESAPTAN GECE YARISI PARA ÇEKİLDİ
Aile, gelen yüksek tutarlı borcu anlamaya çalışırken, bir diğer önemli gelişmeyle sarsıldı. Özbilek’in babasına ait kredi kartından sabaha karşı saat 03.00’te, henüz borç ödenmeden, 8.148 TL'lik bir miktarın çekildiği öğrenildi. Para çekiminin hiçbir onay veya bilgilendirme yapılmadan gerçekleşmesi tepkilerin artmasına sebep oldu.
Konuya ilişkin sosyal medya hesabından bir ileti paylaşan Miray Özbilek, "Süresiz üyelik onayımız olmadan sistemde açılmış ve ailemizin kredi kartından izinsiz para çekilmiş. Yasal hakkımızı aramaktan başka çaremiz kalmadı" dedi.
Bu gelişmelerin ardından aile, defalarca Digitürk / Bein Sports müşteri hizmetlerine ulaşmayı denedi. Ancak telefon hattının sürekli meşgul olması veya hiç bağlanamaması üzerine bir sonuç alamadılar. Aile, yüz yüze görüşmek için merkeze gideceklerini, çözüm sağlanamazsa savcılığa başvuracaklarını açıkladı.
Özbilek, sosyal medya platformlarında konuya dikkat çekmeye çalışsa da, bekledikleri desteği göremediklerini belirtti.
“Mağduriyetimizi bu kadar büyük bir platformun çözememiş olması şaşırtıcı. Benzer sıkıntıları yaşayan çok sayıda kişi var ama sesimiz duyulmuyor” diyerek tepkisini dile getirdi.
Türkiye’de dijital yayıncılık sektöründe benzer sorunları yaşayan abonelerin sayısının arttığı gözlenirken, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereğince, tüketicinin açık onayı olmadan hiçbir üyelik otomatik uzatılamıyor veya ücret tahsilatı yapılamıyor.
Uzmanlar, böyle durumlarda öncelikle şirketin resmi iletişim kanallarıyla temasa geçilmesini, sonuç alınamıyorsa tüketici hakem heyetlerine ve yargı yoluna başvurulmasını öneriyorlar.
Haber Kaynağı : 12punto
Çok Okunanlar

Genelkurmay Başkanının Emeklilik Gerekçesi!..

Özlem Çerçioğlu'nun AKP'ye geçmesinin perde arkası!

Cem Küçük'ten Rezan Epözdemir soruşturmasıyla ilgili çarpıcı iddialar

295 Albay emekli edildi

Rezan Epözdemir ile ilgili yeni gelişme!

Bahçeli'nin davalar hızlandırılsın çıkışının ardındaki gerçeği açıkladı

Ankara'da Erdoğan- Özlem Çerçioğlu zirvesi

Rezan Epözdemir polemiğine ROK da katıldı

Siyasette Özlem Çerçioğlu muamması devam ediyor

Fatih Altaylı'dan çarpıcı Bahçeli değerlendirmesi: 'İç çatışma ihtimali...'
