Aşağıdaki tarih aralığında yayınlanmış haberleri bul
Aşağıdaki tarih aralığında yayınlanmış haberleri bul
ve ve
ve ve
ve ve
Temizle
Euro
Arrow
34,9385
Dolar
Arrow
32,5064
İngiliz Sterlini
Arrow
40,8451
Altın
Arrow
2441,0000
BIST
Arrow
10.087

Az takipçili hesaplar daha görünür olacak

Yeni algoritma ile birlikte X, az takipçili hesapların paylaşımlarını öne çıkaracak.

Az takipçili hesaplar daha görünür olacak

Şu anda X’te kullanıcılar, yalnızca popüler hesapları, arkadaşlarının takip ettiği hesapları veya takip ettikleri hesapları görebiliyor. Yeni algoritma ile birlikte platform, kullanıcıların beğenisine uygun potansiyelde olan içerikleri akış sayfasına taşıyacak.

Bu değişiklik, az takipçili hesaplar için önemli bir fırsat anlamına geliyor. Çünkü ilgi çekici gönderiler paylaşarak bir kitle edinme fırsatları olacak.

X CEO’su Linda Yaccarino, yeni algoritmayla ilgili yaptığı açıklamada, “X’in amacı, tüm kullanıcıların yaratıcı içeriklere ulaşmasını sağlamak. Yeni algoritma ile birlikte, daha az takipçili kullanıcıların çalışmalarını daha fazla kişiye ulaştırmayı hedefliyoruz” dedi.

Yaccarino, ayrıca, reklam geliri paylaşım programı kapsamında 20 milyon dolar ödeme yapıldığını da açıkladı.

TikTok’tan müziğin devleriyle iş birliği

Kullanıcı deneyimini iyileştirmek için sürekli aksiyon alan TikTok, müzik konusunda da önemli bir adım attı. Popüler uygulama, dünyanın en popüler müzik platformları Spotify ve Apple Music’i entegre etti. Bu entegrasyon ile TikTok kullanıcıları, artık beğendikleri şarkıları uygulamadan çıkmaya gerek kalmadan Spotify veya Apple Music listelerine ekleyebilecekler.

Ayrıca bu entegrasyon, Spotify ve Apple Music için de önemli bir gelişme. Spotify ve Apple Music TikTok’taki geniş kullanıcı kitlesine ulaşarak daha fazla dinleyici kazanabilecekler.

Şu anda yalnızca Birleşik Krallık ve ABD’deki kullanıcıların erişebildiği bu yeni özelliğin ilerleyen zamanlarda tüm ülkeler için kullanıma açılacağı öngörülüyor.

Meta Threads ve Instagram arasında bir köprü daha kurmayı planlıyor

Threads’in doğrudan mesajlaşma özelliği bir süredir gündemde. Instagram Başkanı Adam Mosseri, Threads için DM (Direct Message) kutusu oluşturma planlarının olmadığını söyledi ancak elbette kullanıcıların mesajlaşabilmesi adına çalışmalar gerçekleştiriliyor.

Mosseri, Salı günü Platformer yazarlarından Casey Newton’ın bir Threads gönderisine yanıt olarak, DM’leri Threads’a konumlama konusundaki isteksizliğin ardında Instagram’ın olduğunu söyledi. Zira Mosseri, platformdaki mesajlaşma ihtiyacının direkt olarak Instagram DM üzerinden yürütülmesi için çözüm aradıklarını belirtti.


Haber Kaynağı : 12punto

Algoritma Sosyal Medya sosyal medya akımları