YouTube'dan yeni reklam hamlesi: Televizyon kullanıcılarını etkileyecek
Youtube, televizyon kullanıcıları için yeni bir reklam formatını test ediyor. Bu değişiklik, izleme deneyimini etkileyebilir.

Youtube, kullanıcı deneyimini geliştirmek ve reklam stratejilerini güçlendirmek amacıyla yenilikler yapmaya devam ediyor. Son olarak, özellikle akıllı televizyon ve Chromecast kullanıcılarını ilgilendiren yeni bir reklam formatı üzerinde çalıştığı bildirildi.
30 SANİYE BOYUNCA DEVAM EDECEK
Youtube'un Google Ads aracılığıyla içerik üreticilere sunduğu bu yeni seçenek, videolara 16 ila 30 saniye arasında değişen ve atlanamayan reklamlar eklemeyi hedefliyor. Bu format, reklam verenlere daha uzun ve etkili içerikler sunma imkanı tanırken, ücretsiz kullanıcılar için izleme deneyimini kesintiye uğratabilir.
Bu yeni reklam modeli, marka bilinirliğini artırmak isteyen firmalar için cazip bir seçenek olarak görülüyor. Ancak, Youtube Premium aboneleri bu değişiklikten etkilenmeyecek. Şu anda test aşamasında olan bu yenilik, kullanıcılar arasında bazı rahatsızlıklara yol açabilir.
Haber Kaynağı : 12punto
Çok Okunanlar

Van'ı karıştıran 'camideki kısa şortlu poz' tartışması sürüyor

CHP'li Kütahya Belediye Başkanı Kahveci'den AKP'ye transfer açıklaması

Saray’ın eski gözdesinden minibüs krizi

'Kuvayi Milliye' ve 'Mücahit' denilen Bir 'ÖSO'muz vardı!..

'Suikast hazırlığı' iddiasıyla tutuklanan Selahattin Yılmaz'dan mektup

CHP'li Yavuzyılmaz, 'duvardaki ikinci tuğlayı çekiyorum' notuyla paylaştı

Yandaş yazar Cem Küçük'ten Erdoğan sonrası yeni dönem yorumu

Parti içinden iki isme sert çağrı yapıldı!

AKP'li Seda Sarıbaş'tan, Çerçioğlu'na övgü dolu sözler

Vergi rekortmenleri belli oldu
