Google'dan seçim reklamlarına dair düzenleme
Google, reklamverenlerin dijital olarak değiştirilmiş içerik kullanan seçim reklamlarını açıklamasını zorunlu hale getirecek.
Google, "sentetik içerik" için açıklama gerekliliklerine ilişkin politikalarında bu ay güncellemeye gideceğini duyurdu.
Buna göre, reklamverenlerin sentetik veya dijital olarak değiştirilmiş içerik barındıran seçim reklamlarını açıklamaları ve kampanya ayarlarındaki onay kutusunu işaretlemeleri gerekecek.
Google, bazı belirli formatlara yönelik onay kutusuna dayalı bir reklam içi açıklama oluşturacak, diğer formatlar için de reklamverenler açıklama sağlamaktan sorumlu olacak.
Açıklamanın açık ve belirgin olması ve kullanıcılar tarafından fark edilme olasılığı yüksek bir yere yerleştirilmesi gerekecek.
Reklamın içeriğine bağlı olarak açıklamada, "Değiştirilmiş veya sentetik içerik", "Bu ses bilgisayar tarafından oluşturulmuştur.", "Bu görüntü gerçek olayları tasvir etmemektedir." ve "Bu video içeriği sentetik olarak oluşturulmuştur." gibi ifadeler kullanılabilecek.
Haber Kaynağı : AA
Çok Okunanlar
BEDAŞ 21 Kasım'da İstanbul'da elektrik kesintisi yaşanacak mahalleleri açıkladı
A101 21 Kasım 2024 Perşembe aktüel ürünler kataloğu yayımlandı!
Hasan Arat'tan Fenerbahçe'ye Rafa Silva'lı 'Talisca' yanıtı
21 Kasım 2024 burç yorumları
Fatih Altaylı'dan Acun Ilıcalı ve yasa dışı bahis yorumu
21 Kasım Perşembe maç programı: Bugün maç var mı, hangi maçlar var, saat kaçta?
UEFA Uluslar Ligi'nde Türkiye'nin rakibi kim olacak? Play-off maçı ne zaman?
Ebru Baki Sözcü'den ayrıldı mı?
Onur ve Semih arasında MasterChef'te kavga! Yeni fragmanda olay anları
20 Kasım reyting sonuçları 2024: Annem Ankara, Kuruluş Osman, Leyla