Araştırma: Instagram'da Reels etkileşimleri neden düştü?
Metricool tarafından yapılan araştırmaya göre Instagram'ın Reels etkileşimleri 2022 yılına oranla %76 düştü. Instagram Reels etkileşimleri neden bu kadar düştü? İşte cevabı...
Metricool tarafından yapılan araştırmaya göre Instagram'ın reels erişimleri 2022 yılına oranla %76 düştü. Farklı takipçi sayılarına sahip 316 bin Instagram hesabı incelendi.
RAPORDA İNCELENEN VERİ SAYISI
-316,394 Instagram hesabı
-1,068,716 Reels içeriği
-2,418,508 Gönderi
-9,419,426 Hikaye
PAYLAŞIM ORANI ARTTI
Reels erişimlerinin düşmesine rağmen 2022 yılı ile kıyaslandığında küçük hesaplarda %35, büyük hesaplarda ise %93,50 reels paylaşım oranı artmış.
Tek görsel ve kaydırmalı içerikler kıyaslandığında ise 2023 yılında kaydırmalı içerikler ile ortalama etkileşime geçme oranının %15,82 arttığı görülüyor.
KİŞİ BAŞINA DÜŞEN PASTA MİKTARI AZALDI
Reels erişimlerinin düşmesinin en büyük nedeninin markaların bu alana çok fazla yatırım yapması olduğu düşünülüyor. Pastanın büyümediği bir senaryoda, pastadan yemek isteyen kişi sayısının artması, kişi başına düşen pasta miktarının da azalması ile sonuçlanıyor.
Haber Kaynağı : 12punto
İlgili Haberler
Çok Okunanlar
Gelinim Mutfakta kim elendi? 10 bileziği kim aldı? 22 Kasım 2024 puan durumu
Fenerbahçe En-Nesyri için Al-Nassr'den gelen rekor bonservisi reddetti
22 Kasım 2024 burç yorumları
Atatürk için 21 Kasım 1938'de yapılan resmi cenaze töreninin fotoğrafları
BEDAŞ 22 Kasım'da İstanbul'da elektrik kesintisi yaşanacak mahalleleri açıkladı
Bu akşam TV'de ne var? 21 Kasım Perşembe TRT 1, Kanal D, Star TV, Show TV, ATV
21 Kasım 2024 reyting sonuçları: Perşembe günü hangi yapım birinci oldu?
Bakan Yusuf Tekin'den Teğmen Ebru Eroğlu ve diğer teğmenleri kurtaracak karar!
Lüks araba markası Jaguar logosunu neden değiştirdi? Yeni logosu ne oldu?
Teğmenlerin avukatlarından MSB'ye sert yanıt