Euro
Arrow
55,3756
Dolar
Arrow
49,3375
İngiliz Sterlini
Arrow
65,3383
Altın
Arrow
6656,3282
BIST
Arrow
12.227
Anasayfa > Fotoğraf Galerisi > Asgari ücret ardından değişen ödeme ve ücretler belli oldu: GSS priminden, BES beklentisine kadar...

Asgari ücret ardından değişen ödeme ve ücretler belli oldu: GSS priminden, BES beklentisine kadar...

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, 1 Ocak 2025 tarihinden geçerli olacak asgari ücretin net 22 bin 104 lira olarak belirlendiğini bildirdi. Asgari ücretin belli olması ile birlikte pek çok ödeme ve ücret de değişti.

Facebook X WhatsApp Mail Google News ABONE OL Google News
Yayınlanma: 24.12.2024 21:56 Güncelleme: 24.12.2024 21:56 Haber Kaynağı : 12punto
Asgari ücret ardından değişen ödeme ve ücretler belli oldu: GSS priminden, BES beklentisine kadar... 1 / 7

Bu artış sonrası pek çok ücret de değişecek. İşsizlik maaşından GSS primine ve BES kesintisine kadar işte asgari ücrete yapılan zam sonrası hayatımızda değişecek o ücretler:

Asgari ücret ardından değişen ödeme ve ücretler belli oldu: GSS priminden, BES beklentisine kadar... 2 / 7

En yüksek işsizlik maaşı 15.880,66 TL’den 20 bin 644,86 TL oldu.

Asgari ücret ardından değişen ödeme ve ücretler belli oldu: GSS priminden, BES beklentisine kadar... 3 / 7

Günlük GSS primi 600,80 TL’den 781,04 TL oldu.

Asgari ücret ardından değişen ödeme ve ücretler belli oldu: GSS priminden, BES beklentisine kadar... 4 / 7

İsteğe bağlı en yüksek sigorta primi 48.006,05 TL’den 62 bin 407.87 TL oldu.

Asgari ücret ardından değişen ödeme ve ücretler belli oldu: GSS priminden, BES beklentisine kadar... 5 / 7

İsteğe bağlı en düşük sigorta primi 6.400,80 TL’den 8 bin 321,04 TL oldu.

Asgari ücret ardından değişen ödeme ve ücretler belli oldu: GSS priminden, BES beklentisine kadar... 6 / 7

En düşük Bağkur primi 5.950,75 TL’den 7 bin 735,98 TL oldu.

BES kesintisi 600,07 TL’den 780.09 TL oldu.

Ev hizmetinde çalışanların aylık prim ödemesi 6.500,81 TL’den 8 bin 451.05 TL oldu.

En düşük günlük askerlik, doğum, avukatlık stajı, doktora borçlanmaları tutarı 213,23 TL’den 277.20 TL oldu.

En yüksek günlük askerlik ve doğum, avukatlık stajı, doktora borçlanmaları tutarı 1.600 TL’de 2.080 TL oldu.

Asgari ücret ardından değişen ödeme ve ücretler belli oldu: GSS priminden, BES beklentisine kadar... 7 / 7

Stajyer maaşı 5.100,64 TL’den 6.630,83 oldu.

20.002 TL olan kıdem tazminatı tabanı yeni asgari ücretin belli olmasıyla birlikte 26.004 TL’ye yükselecek.


Haber Kaynağı : 12punto