Denizbank müşterileri isyan etti, bankadan açıklama geldi
Denizbank müşterileri, bankanın telefon uygulaması, internet sitesi ve para çekme ünitelerinde sorun yaşadı. Bankadan yapılan açıklamada, “Kullandığımız global yazılım sisteminin dünya genelinde yaşadığı teknik aksaklık” denildi.

Denizbank müşterileri, bankanın telefon uygulaması, internet sitesi ve para çekme ünitelerinde sorun yaşadığını belirterek sosyal medya üzerinden tepki gösterdi.
Denizbank’ın yakın zamanda teknik olarak sorun yaşattığını belirten müşterileri, bankadan açıklama istedi.
Denizbank’tan beklenen açıklama geldi.
Açıklamada şöyle denildi:
“Değerli Müşterilerimiz, Kullandığımız global yazılım sisteminin dünya genelinde yaşadığı teknik aksaklık nedeniyle ülkemizde de birçok kurumu etkileyen kesintiler yaşanmaktadır. Bankamız, söz konusu aksaklığın giderilmesi ve tüm kanallarımızın en kısa sürede hizmete açılması için çalışmaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.”
İşte o açıklama:
Değerli Müşterilerimiz,
— DenizBank (@DenizBank) July 19, 2024
Kullandığımız global yazılım sisteminin dünya genelinde yaşadığı teknik aksaklık nedeniyle ülkemizde de birçok kurumu etkileyen kesintiler yaşanmaktadır. Bankamız, söz konusu aksaklığın giderilmesi ve tüm kanallarımızın en kısa sürede hizmete açılması için…
İşte Denizbank müşterilerinin tepkileri:
Haber Kaynağı : 12punto
Çok Okunanlar

AKP milletvekili Ayşen Gürcan'ın içinde bulunduğu araç kazaya karıştı

İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesinde cuma tatili

Metropoll son anket sonuçlarını paylaştı: O partiden büyük yükseliş!

Tutuklu gazeteci Fatih Altaylı hakkında karar!

Siyasi Misyonerler!..

Erdoğan sonrası dönem AKP kulislerini karıştırdı

Ayşe Barım ile ilgili yeni gelişme

Avrupa'da bu hafta 3'te 3 yaptık: Türkiye kaçıncı sırada?

Açlık sınırı Türkiye'nin standardı oldu: Geçim değil, hayatta kalma mücadelesi

Gelecek Partisi'nden Erdoğan-Davutoğlu fotoğrafına açıklama
