Denizbank müşterileri isyan etti, bankadan açıklama geldi
Denizbank müşterileri, bankanın telefon uygulaması, internet sitesi ve para çekme ünitelerinde sorun yaşadı. Bankadan yapılan açıklamada, “Kullandığımız global yazılım sisteminin dünya genelinde yaşadığı teknik aksaklık” denildi.
Denizbank müşterileri, bankanın telefon uygulaması, internet sitesi ve para çekme ünitelerinde sorun yaşadığını belirterek sosyal medya üzerinden tepki gösterdi.
Denizbank’ın yakın zamanda teknik olarak sorun yaşattığını belirten müşterileri, bankadan açıklama istedi.
Denizbank’tan beklenen açıklama geldi.
Açıklamada şöyle denildi:
“Değerli Müşterilerimiz, Kullandığımız global yazılım sisteminin dünya genelinde yaşadığı teknik aksaklık nedeniyle ülkemizde de birçok kurumu etkileyen kesintiler yaşanmaktadır. Bankamız, söz konusu aksaklığın giderilmesi ve tüm kanallarımızın en kısa sürede hizmete açılması için çalışmaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.”
İşte o açıklama:
Değerli Müşterilerimiz,
— DenizBank (@DenizBank) July 19, 2024
Kullandığımız global yazılım sisteminin dünya genelinde yaşadığı teknik aksaklık nedeniyle ülkemizde de birçok kurumu etkileyen kesintiler yaşanmaktadır. Bankamız, söz konusu aksaklığın giderilmesi ve tüm kanallarımızın en kısa sürede hizmete açılması için…
İşte Denizbank müşterilerinin tepkileri:

Haber Kaynağı : 12punto
Çok Okunanlar
O parmağın sallanacağı öyle çok şey var ki!..
‘Türkiye’nin sorunlarını hangi parti çözer?’ anketinden çarpıcı sonuç!
Resmî Gazete / 10-16 Kasım 2025
Gazetecilere hukuksuz suçlamalar ve Nagehan Alçı
İBB iddianamesi ile ilgili bomba kulis geldi
Kadın, İslam ve bakış açısı
Cumhuriyetin felsefesi ve erdemi
Emrivaki yaptı, AKP, MHP’yi kaybetmemek için 'tamam' dedi
Kılıçdaroğlu, Soylu, İnce, Binali Yıldırım ve Perinçek’i buluşturan düğün
CHP'nin İBB iddianamesi tepkisine MHP medyasından yanıt