Denizbank müşterileri isyan etti, bankadan açıklama geldi
Denizbank müşterileri, bankanın telefon uygulaması, internet sitesi ve para çekme ünitelerinde sorun yaşadı. Bankadan yapılan açıklamada, “Kullandığımız global yazılım sisteminin dünya genelinde yaşadığı teknik aksaklık” denildi.

Denizbank müşterileri, bankanın telefon uygulaması, internet sitesi ve para çekme ünitelerinde sorun yaşadığını belirterek sosyal medya üzerinden tepki gösterdi.
Denizbank’ın yakın zamanda teknik olarak sorun yaşattığını belirten müşterileri, bankadan açıklama istedi.
Denizbank’tan beklenen açıklama geldi.
Açıklamada şöyle denildi:
“Değerli Müşterilerimiz, Kullandığımız global yazılım sisteminin dünya genelinde yaşadığı teknik aksaklık nedeniyle ülkemizde de birçok kurumu etkileyen kesintiler yaşanmaktadır. Bankamız, söz konusu aksaklığın giderilmesi ve tüm kanallarımızın en kısa sürede hizmete açılması için çalışmaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.”
İşte o açıklama:
Değerli Müşterilerimiz,
— DenizBank (@DenizBank) July 19, 2024
Kullandığımız global yazılım sisteminin dünya genelinde yaşadığı teknik aksaklık nedeniyle ülkemizde de birçok kurumu etkileyen kesintiler yaşanmaktadır. Bankamız, söz konusu aksaklığın giderilmesi ve tüm kanallarımızın en kısa sürede hizmete açılması için…
İşte Denizbank müşterilerinin tepkileri:
Haber Kaynağı : 12punto
Çok Okunanlar

General duruşmaya katılmadı özel celse istedi... Tanığa bir telefon geldi...

Mübadil mezarlarının üstüne otopark...

Muhammed Yakut ölmeden saatler önce aramış

'Geciken adalet, adalet değildir!' Çetin bir hesaplaşmanın eşiğindeyiz…

'Ekrem İmamoğlu'ndan iki kez destek istedi'

Emekliye ve memura Temmuz zammı netleşti!

Terör örgütü PKK'nın sözde yöneticisinden Bahçeli sözleri

Mahkeme Başkanı iki ismin tahliyesini istedi!

ÇÖLLEŞTİK

Ev sahibi ve kiracılar dikkat!
