Denizbank müşterileri isyan etti, bankadan açıklama geldi
Denizbank müşterileri, bankanın telefon uygulaması, internet sitesi ve para çekme ünitelerinde sorun yaşadı. Bankadan yapılan açıklamada, “Kullandığımız global yazılım sisteminin dünya genelinde yaşadığı teknik aksaklık” denildi.
Denizbank müşterileri, bankanın telefon uygulaması, internet sitesi ve para çekme ünitelerinde sorun yaşadığını belirterek sosyal medya üzerinden tepki gösterdi.
Denizbank’ın yakın zamanda teknik olarak sorun yaşattığını belirten müşterileri, bankadan açıklama istedi.
Denizbank’tan beklenen açıklama geldi.
Açıklamada şöyle denildi:
“Değerli Müşterilerimiz, Kullandığımız global yazılım sisteminin dünya genelinde yaşadığı teknik aksaklık nedeniyle ülkemizde de birçok kurumu etkileyen kesintiler yaşanmaktadır. Bankamız, söz konusu aksaklığın giderilmesi ve tüm kanallarımızın en kısa sürede hizmete açılması için çalışmaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.”
İşte o açıklama:
Değerli Müşterilerimiz,
— DenizBank (@DenizBank) July 19, 2024
Kullandığımız global yazılım sisteminin dünya genelinde yaşadığı teknik aksaklık nedeniyle ülkemizde de birçok kurumu etkileyen kesintiler yaşanmaktadır. Bankamız, söz konusu aksaklığın giderilmesi ve tüm kanallarımızın en kısa sürede hizmete açılması için…
İşte Denizbank müşterilerinin tepkileri:
Haber Kaynağı : 12punto
Çok Okunanlar
BEDAŞ 21 Kasım'da İstanbul'da elektrik kesintisi yaşanacak mahalleleri açıkladı
A101 21 Kasım 2024 Perşembe aktüel ürünler kataloğu yayımlandı!
Hasan Arat'tan Fenerbahçe'ye Rafa Silva'lı 'Talisca' yanıtı
Fatih Altaylı'dan Acun Ilıcalı ve yasa dışı bahis yorumu
21 Kasım Perşembe maç programı: Bugün maç var mı, hangi maçlar var, saat kaçta?
Ebru Baki Sözcü'den ayrıldı mı?
UEFA Uluslar Ligi'nde Türkiye'nin rakibi kim olacak? Play-off maçı ne zaman?
Atatürk için 21 Kasım 1938'de yapılan resmi cenaze töreninin fotoğrafları
20 Kasım reyting sonuçları 2024: Annem Ankara, Kuruluş Osman, Leyla
Onur ve Semih arasında MasterChef'te kavga! Yeni fragmanda olay anları