Küflü ürün şikayeti: Tüketiciler canlı desteğe ulaşamıyor
Bir tüketici, satın aldığı ürünün küflü olduğunu fark ettiğini ve müşteri hizmetlerine ulaşmakta zorluk yaşadığını belirtti.

Dijital denetim platformlarından biri olan 'denetle!', bir takipçisinin yaşadığı olumsuz deneyimi sosyal medya üzerinden paylaştı. Tüketici, aldığı ürünün küflü olduğunu ve bu durumu fark ettikten sonra müşteri hizmetlerine ulaşamadığını ifade etti.
'İlk ısırıktan sonra fark ettim. Küflenmiş ürün kullanılmış ve canlı desteğe bağlanamıyorum bile. Şaka gibi.' şeklinde bir şikayette bulundu.
Haber Kaynağı : 12punto
Çok Okunanlar

15 Temmuz’un kritik ismi Zekai Paşa’nın dönüşü

Erdoğan eşyalarını topluyordu! O isim engel oldu

Kurultay davasını nereden takip ettiği belli oldu!

Flash Haber TV’nin yeni sahibi belli oldu!

Fatih Altaylı cezaevinde iktidarın oy oranını açıkladı

Memur ve emekliyi üzecek karar!

Son anket sonuçlarını açıkladılar

Cemşit

TGRT ve Kemal Kılıçdaroğlu

Ünal Aysal’dan Boğaz’daki yalı ihalesine tepki
