Küflü ürün şikayeti: Tüketiciler canlı desteğe ulaşamıyor
Bir tüketici, satın aldığı ürünün küflü olduğunu fark ettiğini ve müşteri hizmetlerine ulaşmakta zorluk yaşadığını belirtti.
Dijital denetim platformlarından biri olan 'denetle!', bir takipçisinin yaşadığı olumsuz deneyimi sosyal medya üzerinden paylaştı. Tüketici, aldığı ürünün küflü olduğunu ve bu durumu fark ettikten sonra müşteri hizmetlerine ulaşamadığını ifade etti.
'İlk ısırıktan sonra fark ettim. Küflenmiş ürün kullanılmış ve canlı desteğe bağlanamıyorum bile. Şaka gibi.' şeklinde bir şikayette bulundu.

Haber Kaynağı : 12punto
Çok Okunanlar
Uyuşturucu ve grup seks skandalının perde arkasını anlattı...
Ela Rümeysa Cebeci'nin cep telefonunda olay video!
Basit bir davada bunlar oluyorsa varın gerisini düşünün!..
Asgari ücret için kulislerde konuşulan rakam sızdı!
CHP'nin yeni 'Gölge Kabinesi' belli oldu!
Gaziantep soygunu-3 'Türk sokağı manzarası!'
Nevşin Mengü'den meslektaşı Ersoy'la ilgili suçlamalara çarpıcı yorum
Lüks otomobil kamyona ok gibi saplandı
TSK'dan ihraç edilen Ebru Teğmen'in yeni işi belli oldu
Marmara için endişe yaratan deprem uyarısı