Küflü ürün şikayeti: Tüketiciler canlı desteğe ulaşamıyor
Bir tüketici, satın aldığı ürünün küflü olduğunu fark ettiğini ve müşteri hizmetlerine ulaşmakta zorluk yaşadığını belirtti.
Dijital denetim platformlarından biri olan 'denetle!', bir takipçisinin yaşadığı olumsuz deneyimi sosyal medya üzerinden paylaştı. Tüketici, aldığı ürünün küflü olduğunu ve bu durumu fark ettikten sonra müşteri hizmetlerine ulaşamadığını ifade etti.
'İlk ısırıktan sonra fark ettim. Küflenmiş ürün kullanılmış ve canlı desteğe bağlanamıyorum bile. Şaka gibi.' şeklinde bir şikayette bulundu.

Haber Kaynağı : 12punto
Çok Okunanlar
Gazeteci Tuncay Mollaveisoğlu'ndan, Merdan Yanardağ için 'destek' istifası
Mutlak Butlan davası çöktü: Kararın ardından Gürsel Tekin konuştu!
Üreten devlet, kazanan halk: Komprador burjuvaziye karşı yeni kamuculuk modeli
Mehmet Şimşek'in ardından sıradaki hedef Ali Yerlikaya!
Bülent Arınç'tan Cübbeli Ahmet'e Kuzey Kıbrıs göndermesi
Cumhuriyet, Kurtuluş Savaşı ve emperyalizme mücadele
Türk Telekom’da yeni CEO Ebubekir Şahin oldu
'Mehmetçik Gazze’ye' diye heyecanlandılar ama…
Şamil Tayyar, AKP'nin yeni torba yasa hazırlığına dair uyarıda bulundu
Or-Ahayim Musevi Hastanesi kapandı