Küflü ürün şikayeti: Tüketiciler canlı desteğe ulaşamıyor
Bir tüketici, satın aldığı ürünün küflü olduğunu fark ettiğini ve müşteri hizmetlerine ulaşmakta zorluk yaşadığını belirtti.
Dijital denetim platformlarından biri olan 'denetle!', bir takipçisinin yaşadığı olumsuz deneyimi sosyal medya üzerinden paylaştı. Tüketici, aldığı ürünün küflü olduğunu ve bu durumu fark ettikten sonra müşteri hizmetlerine ulaşamadığını ifade etti.
'İlk ısırıktan sonra fark ettim. Küflenmiş ürün kullanılmış ve canlı desteğe bağlanamıyorum bile. Şaka gibi.' şeklinde bir şikayette bulundu.

Haber Kaynağı : 12punto
Çok Okunanlar
Ela Rümeysa Cebeci'nin aylık kazancı ortaya çıktı
Uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınan isimler netleşti
Ela Rümeysa Cebeci ek ifade verdi
Yeni yılda gözler Kabine'de olacak
Akın Gürlek'ten Saadettin Saran sorusuna yanıt
Özgür Özel'den Akın Gürlek'le anlaştı iddialarına yanıt
Epözdemir'den Fatih Terim'e milyonluk transferler
Fatih Portakal'dan Sadettin Saran çıkışı
Emekli Cumhuriyet Savcısı Mehmet Demir'den 'bizim PKK' çıkışı
Gazeteler açlık sınırının altında kalan asgari ücret zammını nasıl gördü?