Küflü ürün şikayeti: Tüketiciler canlı desteğe ulaşamıyor
Bir tüketici, satın aldığı ürünün küflü olduğunu fark ettiğini ve müşteri hizmetlerine ulaşmakta zorluk yaşadığını belirtti.

Dijital denetim platformlarından biri olan 'denetle!', bir takipçisinin yaşadığı olumsuz deneyimi sosyal medya üzerinden paylaştı. Tüketici, aldığı ürünün küflü olduğunu ve bu durumu fark ettikten sonra müşteri hizmetlerine ulaşamadığını ifade etti.
'İlk ısırıktan sonra fark ettim. Küflenmiş ürün kullanılmış ve canlı desteğe bağlanamıyorum bile. Şaka gibi.' şeklinde bir şikayette bulundu.
Haber Kaynağı : 12punto
Çok Okunanlar

Yapay zeka ile İmamoğlu akımı: Sosyal medya ayakta

Yeni Açılım 'Dolmabahçe-2' mi?!

Ekonomik kriz derinleşirken: Rakamların dili ve halkın gerçeği

BEDAŞ İstanbul'da bugün elektrik kesintisi yaşanacak ilçeleri sıraladı

PKK kararını verdi, AKP kurmayları duyurdu! 'Ne yapacağımızı biliyoruz'

Fatih Erbakan'dan 'yeni ittifak' sinyali! Partinin ismini de verdi

Kurucu iktidar, kurucu meclis ve Cumhuriyet

Özgür Özel, Yılmaz Özdil'e 'geri vitesi yedirirler adama' dedi

SONAR’ın VIP anketi sızdı: CHP’den AKP’ye 6 puan fark

FETÖ’nün finans kaynağı Maydonoz Döner'e operasyon
