Küflü ürün şikayeti: Tüketiciler canlı desteğe ulaşamıyor
Bir tüketici, satın aldığı ürünün küflü olduğunu fark ettiğini ve müşteri hizmetlerine ulaşmakta zorluk yaşadığını belirtti.

Dijital denetim platformlarından biri olan 'denetle!', bir takipçisinin yaşadığı olumsuz deneyimi sosyal medya üzerinden paylaştı. Tüketici, aldığı ürünün küflü olduğunu ve bu durumu fark ettikten sonra müşteri hizmetlerine ulaşamadığını ifade etti.
'İlk ısırıktan sonra fark ettim. Küflenmiş ürün kullanılmış ve canlı desteğe bağlanamıyorum bile. Şaka gibi.' şeklinde bir şikayette bulundu.
Haber Kaynağı : 12punto
Çok Okunanlar

Yurttaş kimi Cumhurbaşkanı görmek istiyor?

BEDAŞ İstanbul'da bugün elektrik kesintisi yaşanacak ilçeleri sıraladı

16 Nisan Çarşamba reyting sonuçları belli oldu!

Türkiye 'garantör' olmaktan vazgeçerse...

Gelinim Mutfakta 17 Nisan Perşembe puan durumu: Bugün çeyrek altını kim aldı?

Sapanca’da gizli kamera skandalı: Özel görüntüler patronun telefonundan çıktı

Kutsal olan; Onurlu bir yaşam!

Gazeteler, Sırrı Süreyya Önder'i nasıl gördü?

Liselilerin protestoları karşılık buldu atamalar durduruldu

Köy Enstitüleri bir nostalji mi?
