Küflü ürün şikayeti: Tüketiciler canlı desteğe ulaşamıyor
Bir tüketici, satın aldığı ürünün küflü olduğunu fark ettiğini ve müşteri hizmetlerine ulaşmakta zorluk yaşadığını belirtti.

Dijital denetim platformlarından biri olan 'denetle!', bir takipçisinin yaşadığı olumsuz deneyimi sosyal medya üzerinden paylaştı. Tüketici, aldığı ürünün küflü olduğunu ve bu durumu fark ettikten sonra müşteri hizmetlerine ulaşamadığını ifade etti.
'İlk ısırıktan sonra fark ettim. Küflenmiş ürün kullanılmış ve canlı desteğe bağlanamıyorum bile. Şaka gibi.' şeklinde bir şikayette bulundu.
Haber Kaynağı : 12punto
Çok Okunanlar

Hikmet Çetin, Kılıçdaroğlu'nun ne dediğini açıkladı!

Özgür Özel'den gündeme oturacak Yılmaz Tunç ve Akın Gürlek iddiası

'Kürt cini' şişeden çıkmış

Yandaş Cem Küçük bütün senaryoları sıraladı

Survivor yarışmacısı kuzeninin eski eşiyle evlendi

Savcı Ercan Kayhan’ın katilinin ilk ifadesi ortaya çıktı

Mahkeme günler öncesinde Gürsel Tekin ile temasa geçmiş!

Yurttaşa bozuk et yedirmek için düzenek kurmuş

Savcı Ercan Kayhan, katiliyle aynı karede

Saray, Savcı cinayetini Özgür Özel'e bağladı
