Aşağıdaki tarih aralığında yayınlanmış haberleri bul
Aşağıdaki tarih aralığında yayınlanmış haberleri bul
ve ve
ve ve
ve ve
Temizle
Euro
Arrow
34,9385
Dolar
Arrow
32,5064
İngiliz Sterlini
Arrow
40,8451
Altın
Arrow
2441,0000
BIST
Arrow
10.087

İlk buluşmaların yüzde kaçı ilişkiye dönüşüyor? Flört döneminde ekonominin etkisi

Yaklaşık 4 bin İngiliz yetişkinle yapılan anket, flört alışkanlıklarında önemli bir değişime işaret ediyor. Artan mali kaygılar nedeniyle, insanlar emin olmadıkları kişiler için para harcamak istemiyor ve randevuları erken bitirmeyi tercih ediyor.

İlk buluşmaların yüzde kaçı ilişkiye dönüşüyor? Flört döneminde ekonominin etkisi

Yaklaşık 4 bin İngiliz yetişkinle yapılan ankete katılanların yüzde 47'si, emin olmadıkları kişiler için para harcamak istemediklerini ve randevuyu erken bitirmeyi tercih ettiklerini belirtti. Bu eğilim, Z kuşağında yüzde 56'ya yükseliyor.

New York ve Londra merkezli araştırma şirketi Opinium'a göre, flört alışkanlıklarında finansal kaygılar sebebiyle ilk buluşmadan sonra iletişimi kesenlerin sayısında artış yaşanıyor.

BBC Türkçe'de yer alan habere göre, Opinium tarafından yapılan ankette, katılımcıların %47'sinin, emin olmadıkları kişiler için para harcamak istemediklerini ve randevuyu erken bitirmeyi tercih ettiklerini belirttiği vurgulanıyor.

Opinium direktörü ve ortağı Kate Jalie, "Fiyatlar arttıkça, ülkenin dört bir yanındaki bekar kişiler aşk hayatları söz konusu olduğunda daha acımasız hale geliyor ve birçoğu fazla harcama yapmadıklarından emin olmak için tedbir alıyor" dedi.

İlişki koçu ve televizyon sunucusu Fahima Mahomed, insanların "eskisi kadar sabırlı olmadığına" dikkat çekiyor. Mahomed, günümüzde insanların ihtiyaçlarını Amazon gibi internet siteleri aracılığıyla anında karşılamaya alışkın olduklarını ve bekarlarında anında tatmin olmak istediklerini belirtiyor. Pandeminin de kalıcı etkileri olabileceğini vurgulayan Mahomed, bu durumun bekar insanları daha aceleci yapabileceğini ifade ediyor.

Bumble adlı uygulamanın seks ve ilişkiler uzmanı Dr. Caroline West ise, "Ekonomik baskılar ve artan fiyatlarla birlikte, pek çok kişinin flört alışkanlıklarını, genellikle pragmatik bir yaklaşımla yeniden düşünmesi şaşırtıcı değil. Bazıları buna acımasızlık dese de aslında anlamlı bağlantılar kurmak için zaman ve kaynaklara öncelik vermekle ilgili" şeklinde konuştu.


Haber Kaynağı : 12punto

araştırma şirketi Ekonomi New York Z kuşağı