Aşağıdaki tarih aralığında yayınlanmış haberleri bul
Aşağıdaki tarih aralığında yayınlanmış haberleri bul
ve ve
ve ve
ve ve
Temizle
Euro
Arrow
36,2401
Dolar
Arrow
34,4862
İngiliz Sterlini
Arrow
43,5545
Altın
Arrow
2962,0000
BIST
Arrow
9.368

Sosyal medyaya en çok reklam veren parti ve aday belli oldu! İmamoğlu ve Kurum arasında büyük fark

Facebook ve Instagram’ın son 30 günde siyasi parti ve adayların reklamlara harcadığı parayı açıklamasının ardından sosyal medyada en çok reklam veren ve harcama yapan aday ve partiler belli oldu.

Sosyal medyaya en çok reklam veren parti ve aday belli oldu! İmamoğlu ve Kurum arasında büyük fark

Yerel seçimlere sayılı günler kala siyasi parti ve belediye başkan adaylarının çalışmaları devam ediyor.

Adaylar, mitingler kadar sosyal medyaya da fazlasıyla önem veriyor. Bu doğrultuda başta Facebook ve Instagram olmak üzere çeşitli platformlara harcama yaparak reklamını yayınlıyor.

10 Haber'de yer alan habere göre, Medya ve iletişim uzmanı Okan Yüksel, Meta verileri üstünden son 30 günde siyasi partilerin kurumsal reklam harcamalarını inceledi. 

CHP SOSYAL MEDYAYA REKLAM HARCAMASINDA ZİRVEDE

Facebook ve Instagram için verilen reklamlarda CHP açık ara önde. En fazla para harcayan aday ise AKP'nin İBB adayı Murat Kurum oldu.

Siyasi partilerin Facebook ve Instagram reklam harcamaları şu şekilde:

  • CHP: 15.010.158 TL
  • AKP: 2.134.214 TL
  • Deva Partisi: 1.127.539 TL
  • Bağımsız Türkiye Partisi: 1.080.258 TL
  • Saadet Partisi: 442.905 TL

KURUM İMAMOĞLU'NDAN 3 KAT DAHA FAZLA HARCAMIŞ

Adaylar arasındaki sıralamada ise Murat Kurum’un reklam için Ekrem İmamoğlu’ndan 3 kattan daha fazla para harcadığı ortaya çıktı.

  • Murat Kurum: 5.478.391 TL
  • Hakan Tütüncü: 2.438.249 TL
  • Ekrem İmamoğlu: 1.628.799 TL
  • Hamza Dağ: 1.417.569 TL

Haber Kaynağı : 12punto

Ekrem İmamoğlu yerel seçim Sosyal Medya Murat Kurum reklam